poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Początek?

Początek, jak każdy początek - nigdy nie wiadomo co napisać. Może zacznę od tego kim jestem. Mam na imię Karolina i mam 15 lat. Interesuję się modą, fotografią i muzyką. Uwielbiam gotować i wymyślać własne dania. Trochę interesuję się też sztuką. Kocham One Direction i Niall'a Horan'a ;3 .  Jestem bardzo optymistyczną i miłą osobą, jednak potrafię być wredna(ale to w wyjątkowych sytuacjach). Jeśli chodzi o szkołę i przyszłość, to lubię biologię i chemię oraz języki obce (czyt. język francuski). W przyszłości chciałabym zostać farmaceutką, stomatologiem, lekarzem, weterynarzem, bądź prawnikiem. 

Blog będzie w jakimś sensie pamiętnikiem, w którym będę opisywać moje codzienne ''przygody''. Ten post jest takim dosłownym wstępem, więc "pamiętnik" zacznie się dopiero od następnego posta. Będą tutaj też jakieś takie przypadkowe posty typu stroje dnia i ogółem wszystko - jak prawdziwy pamiętnik. Mam nadzieję, że szybko mi się nie znudzi (bo mam do tego tendencje) i że może kogoś zainspiruję albo chociaż zainteresuję tym co mam do powiedzenia.


Rozmyślam też nad założeniem VLOGA (czyt. wideo-bloga) na Youtube, ale na razie pozostanę tylko przy tym, bo jak wcześniej wspomniałam prowadzenie blogów szybko zaczyna mi się nudzić. ;-)

16 komentarzy:

  1. VLOG to by było niezłe posuniecie, też chciałam, ale z moim "poczuciem humoru" i nieśmiałością daleko nie dojdę. :) będę wpadać częściej, no i powodzenia ; ** obserwuje :)

    ano i w ustawieniach, komentarze czy coś tam powinnaś mieć weryfikację obrazkową, odznacz to sobie, nie będzie trzeba przepisywać kodu z obrazka w komentarzach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-)
      też jestem nieśmiała :>
      a co weryfikacji, to już odznaczyłam :))

      Usuń
  2. fajnie zaczynasz.<3 obserwuje a więc licze na to samo.;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ` Hej fajnie zaczynasz posta na bloga ! < 3 ; ] hehe ; *

    ` I obserwuję ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie dziękuję, żeby nie zapeszyć xd

      Usuń
  5. Życzę powodzenia ;)Dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oby ci się nie znudziło ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę ci powodzenia. :))))))


    Ja miałam chyba 189239143 blogów, ale każdy usuwałam po 1 dniu.

    Dodaję do obserwowanych. I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń