wtorek, 17 kwietnia 2012

Welcome to London?! *w*

Hej :D

Dzisiaj skończyłam wcześniej lekcje, bo mama musiała mnie z pewnego powodu zwolnić. Myslałam, że ją zaduszę, jak zobaczyłam ją w szkole (prosiłam, żeby nie przychodziła ale nie...musiała jak na złość ;p)
Zaraz biorę się za lekcje, a później przychodzi do mnie koleżanka, z którą będę mieć korki ;)

Co do tytułu posta, to nie jest on przypadkowy. Dlaczego? Otóż w 85% jadę do taty do Anglii ! :D
W końcu po pięciu latach udało mi się jakoś zdecydować, że pojadę sama. Dzisiaj pani powiedziała mamie, że będzie musiała wszystko pozałatwiać i porozmawiać z nauczycielami, bo jeśli chcę jechać to nauczyciele zrobią mi teraz rzeźnię i będą ciągle pytać -.- No ale jakoś wytrzymam, przynajmniej w nagrodę skończę miesiąc wcześniej szkołę i będę tam aż do początku sierpnia. Nie mogę się już doczekać, bo od dawna chciałam pojechać do Anglii, tym bardziej, że nigdy nie byłam za granicą :))))
Hm... nie wiem czy coś jeszcze mam pisać, ale na chwilę obecną to chyba tyle. Nom...to ja pójdę się pouczyć.

Miłego dnia ;))


                                ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


























http://www.youtube.com/watch?v=fWHee8EVfto ;* :D

16 komentarzy:

  1. Ale fajnie ;) To życzę miłego wyjazdu, jeśli wypali :) i oby nauczyciele Cię nie zamęczyli tym ciągłym pytaniem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ci zazdroszczę. :3
    obiecaj mi, że jak bd w Londynie zrobisz se zdjęcie przy przejściu na peron 9 i 3/4 :*
    dasz radę. :) trzymam kciuki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę też chcę pojechać do Anglii nigdy nie byłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak swietnie ! Ja tez wyjeżdżam do Anglii przez wakacje aaa <33
    W związku że jesteś obserwatorem mojego bloga , informuje cię o nowej notce u mnie ! Bardzo dziękuję za komentarze ;3 + ja komentuję każdą notkę twoją.:):**

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. ja wyjeżdżam do Burton on the water , a można tez po polsku powiedziec Burton na wodzie . ^^ Ale juz sie nie moge doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha no wiadomo google najlepsze
    Haha no to miasto to też zadupie . ^^
    Nie do rodziny, tzn ja jadę z przyjaciółką a ona tam ma wujka. ^^ A ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No może hmm.. pogadamy przez email? Znajdziesz w zakładce ' Kontakt ' - autorka: Jimjam ! :) Czekam na email . ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. ja do Londynu wybieram się na wakacjach, uwielbiam Londyn *....*

    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę.. Ciekawie. Obserwuję i zapraszam;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bylam w Londynie i powiem Ci że to jest cudowne miasto!!! Na wakacje tez sie tam wybieram :)
    Obserwuje i pozdrawiam i licze na foteczki z wyjazdu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę tylko pozazdrościć :) Udanego wyjazdu ;D Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń