niedziela, 10 czerwca 2012

Inspiracje, paznokcie i duuuuuuuuuużo zdjęć! :)


Hej :)
Postanowiłam, że tematem dzisiejszego posta będą paznokcie. Nie mam tymczasowo dużo wolnego czasu, ponieważ się pakuję i przyjechał mój dziadek, ale może dodam jeszcze dzisiaj jedną notkę. Trochę zaczynam się tego wszystkiego obawiać, bo jadę w 80% ze względu na sklepy (:D), a rodzice powiedzieli, żebym nie nastawiała się na duże zakupy -.-'', no i poza tym od piątku boli mnie trochę gardło i głowa, i ogółem jestem jakaś zmęczona...Ale to może przez to, że przez cały ten tydzień za mało spałam. Mam nadzieję, że to przejdzie.



























Wie ktoś, gdzie mogę znaleźć ten cudowny lakier? ♥.♥





Lakierze matowy -pragnę cię ♥.♥



Niektóre lepiej powiększyć :)
Chcecie więcej inspiracji? :>


Stwierdzam depresję, bo Queen w Polsce, a ja nie mogę jechać, super.  
.__________.


Miłej niedzieli! ♥




7 komentarzy:

  1. Też chcę pojechać na Queen 'ów , ale moi rodzice nie chcą się zgodzić ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne inspiracje. *_* Chciałabym tak ładnie malować i ozdabiać paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ech... ja też, ale mam nadzieję, że w wakacje się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super inspiracje :D
    piękne pazurki .; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje i świetny blog,obsewruję i zapraszam ponownie do mnie :D

    OdpowiedzUsuń