sobota, 1 grudnia 2012

Goodbye November, Hello December!

Cześć ! :)
Mam w końcu więcej czasu dla siebie, więc postanowiłam, że coś napiszę :) Tydzień się jeszcze nie skończył, ale ostatnie dni były naprawdę świetne! W szkole jak na razie całkiem dobrze :) do dziennika wleciały i dwie 4, 5 i 6 z historii, 6 z muzyki i ... 5 Z MATEMATYKI i 4 Z FIZYKI! :O dalej nie mogę w to uwierzyć, prawdę mówiąc myślałam, że zawaliłam część fizyczną na teście i kartkówkę z matmy, a tu takie coś :D OBY WIĘCEJ TAKICH CZWARTKÓW! <3 Wczoraj poszłam nocować do Pauliny i przy okazji wyszłyśmy wieczorem na miasto i zahaczyłyśmy o kilka drogerii. Oczywiście ja jak zwykle musiałam sobie coś kupić :p Chciałyśmy obejrzeć drugą część 'silent hill' , ale zobaczyłam, że jest już 'sinister' , więc włączyłyśmy to. Nie sądziłam, że ten horror będzie aż tak straszny. Po 30 minutach musiałyśmy wyłączyć, bo przez 3/4 tych 30 minut tylko zakrywałyśmy oczy poduszkami :D Może napiszę o nim jakąś recenzję czy coś, ale to w innym poście :) Jestem już w domu i chyba do końca dnia będę się obijać, bo nic mi się nie chce. Miałam iść ze znajomymi na lodowisko, ale może pójdziemy jutro :D 
Zaraz dodam post o rzeczach, które ostatnio sobie kupiłam, być może pojawi się też recenzja wspomnianego wcześniej horroru i zrobię post o rzeczach, które chciałabym dostać w tym roku pod choinkę :D










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz