środa, 24 kwietnia 2013

Essence- transparentny puder sypki


Cześć :)
Pomyślałam, że post będzie o czymś czego używam baaardzo długo i mogę już coś o tym powiedzieć, czyli o transparentnym pudrze sypkim od Essence. 






Informacje z opakowania:




(Transparentny puder sypki ujednolica i matuje cerę, zapewnia trwały makijaż bez efektu świecenia się przez cały dzień, dopasowuje się do każdego odcienia cery)


Postanowiłam kupić ten puder, głownie dlatego, że jest transparentny, więc nie musiałabym martwić się o to, czy przypadkiem kolor nie będzie za ciemny i nie będę wyglądać jakbym malowała się po ciemku bez lustra. Kosztuje ok. 15zł i jest dostępny bodajże w Naturze.


+Jest Baaardzo (!) wydajny. Mam go od ponad dwóch lat i mam jeszcze 1/3 opakowania, a używałam go do tej pory praktycznie codziennie
+Jest niedrogi (jak na tak wydajny produkt)
+Nie bieli buzi
+Jest całkowicie matowy, nie zawiera żadnych drobinek
+Ładnie dopasowuje się do naszej karnacji i to jest chyba jego największy plus. Nie musimy się martwić, że kolor będzie dla nas nieodpowiedni


- Producent mówi, że puder matuje przez "cały dzień", ale niestety matuje tylko na ok. 4 godziny... Dla mnie to spory minus, bo jestem poza domem ok.7 godzin dziennie i gdyby matował chociaż te dwie godziny więcej, to byłoby już naprawdę fajnie.







Ogólna ocena: 5/6


Pomimo tego minusa myślę, że warto wydać 15zł, bo poza jego trwałością jest naprawdę ok. Polecam go głównie nastolatkom, które dopiero zaczynają przygodę z kosmetykami i nie wiedzą jeszcze jaki odcień pudru jest dla nich najlepszy. :)





Używałyście tego pudru? 
Jakie pudry matujące Waszym zdaniem są najlepsze? :) 

1 komentarz:

  1. Bardzo przydatna notka, bo własnie szukałam jakiegoś pudru, który nie zrobiłby ze mnie tapeciary. :) Rozejrzę się za nim :D

    OdpowiedzUsuń